OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

  

FØR DU HANDLER HOS WATCHMEN.DK

HVORNÅR MODTAGER JEG MIN ORDRE?

Det tager normalt 1-2 hverdage fra vi har afsendt ordren til du modtager den. Vi afsender alle ordrer samme dag mandag til fredagdag inden kl. 15:00. Afsendelse fra vi har indleveret din pakke kan variere, da PostNord og GLS har forskellige afhentningstidspunkter.

HVAD SKER DER HVIS JEG IKKE ER HJEMME, NÅR ORDREN OMDELES? 

Hvis du ikke er hjemme når buddet bringer ud, vil der blive efterladt en følgeseddel, med instruktioner om afhentning ved nærmeste pakkeshop,

HVORDAN BETALER JEG?

Du kan betale med de mest normale betalingskort: Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Debit, Dankort, Mobliepay og ViaBill.

ER DET SIKKERT AT HANDLE HOS WATCHMEN.DK?

Ja! Alle transaktioner er krypteret, og vi samarbejder med Nets A/S, CLEARHAUS A/S og Quickpay, som sikre dig den bedste sikkerhed. Derudover har vi sikret forbindelsen på Watchmen.dk, med en SSL kryptering.

HVAD KOSTER LEVERINGEN?

Levering koster kr. 0,- med PostNord/GLS til pakkeshop efter eget valg. Dog koster det 39.- kr at få leveret til døren uanset størrelsen på pakken.

KAN I LEVERE TIL HELE DANMARK?

Ja, det kan vi da! Normalt bliver din pakket leveret inden for 1-2 hverdage efter de er afgået fra vores lokation. Bestiller du inden kl. 15:00 mandag til fredag. Vi ekspereder pakker alle hverdage 1-2 gange om dagen og ligeledes løbende i weekenden.

Pakker som skal leveres til Færøerne og Grønland pålægges et ekstra gebyr.

HVAD NU HVIS JEG FORTRYDER MIT KØB?

Du har som kunde hos Watchmen.dk altid 99 dages returret. For at opnå fuld retturret må varen ikke være beskadiget og skal være i original emballage. Mener du, at varen er blevet beskadiget under forsendelsen, skal du kontakte vores kundeservice.

 

GENERELT OM E-HANDEL HOS WATCHMEN.DK

HVORDAN KOMMER JEG I KONTAKT MED WATCHMEN.DK?

Kundeservice kan kontaktes alle på kundeservice@watchmen.dk samt Facebook.

HVORDAN SKIFTER JEG STØRRELSEN AF MIT STÅLUR?

Vi har skrevet et bybdegående indlæg om, hvordan du skifter størrelsen af til stålur her: https://www.watchmen.dk/blog/hvordan-aendres-storrelsen-pa-sit-stalur/

JEG HAR KØBT ET MEKANISK UR, HVORDAN KOMMER JEG I GANG?

Et mekanisk ur kan trækkes op på kronen, hvor der lagres energi i en mindre fjedre. Kronen skal trækkes op a cirka seks omgange, hvorefter det automatisk trækker sig selv op, efterhånden som du går med uret. Læs mere om mekaniske ure her

BATTERIET I MIT UR ER LØBET TØR FOR STRØM, HVAD GØR JEG?

Er batteriet løbet tør for strøm inden 3 måneder efter du har modtaget uret fra Watchmen.dk, bedes du venligst kontakte kundeservice og der aftales oftest at vi refunderer udgiften for udskiftning af batteri hos en lokal udmager for at undgå at uret skal sendes retur og frem igen. Løber batteriet tør, efter de 3 måneder kan man selv få skiftet batteriet ved en urforhandler med værksted.

 

EFTER DU HANDLER HOS WATCHMEN.DK

HVORNÅR TRÆKKES DER PENGE FRA MIN KONTO?

Når ordren er blevet afsendt, bliver beløbet trukket.

HVORDAN TRACKER JEG MIN ORDRE?

Der bliver sendt en mail med track & trace, husk at tjekke din spam-folder.

JEG HAR IKKE MODTAGET MIN ORDRE, HVAD GØR JEG?

Du kan tracke din ordre med det track & trace nummer, som er sendt til dig på mail. Her kan du se, hvor ordren befinder sig.

Hvis du ikke kan tracke din ordre, bedes du kontakte kundeservice på kundeservice@watchmen.dk, eller på telefon 31 322 344

KAN JEG RETURNERE MIN ORDRE?

Ja! Du har 99 dage fra du har modtaget ordren, til at kontakte os angående returnering.

HVAD SKER DER HVIS MIT UR GÅR I STYKKER?

Hvis dit ur er gået i stykker, bedes du kontakte kundeservice@watchmen.dk, eller telefon 31 322 344.

HVORDAN BENYTTER JEG MIN 2 ÅRIGE REKLAMATIONSRET?

Kontakt kundeservice@watchmen.dk