Indlæser...

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

HVORNÅR MODTAGER JEG MIN ORDRE?

Det tager normalt 1-2 hverdage fra vi har afsendt ordren til du modtager den. Vi afsender din ordre samme dag, hvis den er modtaget inden kl. 15:00 på hverdage. Ordrer afgivet efter kl. 15:00 og i weekender afsendes næste hverdag.

HVAD SKER DER HVIS JEG IKKE ER HJEMME, NÅR ORDREN OMDELES? 

Hvis du ikke er hjemme når buddet bringer ud, vil der blive efterladt en følgeseddel med instruktioner om afhentning ved nærmeste pakkeshop,

HVORDAN BETALER JEG?

Du kan betale med de mest normale betalingskort: Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Debit, Dankort, Mobilepay og Anyday.

ER DET SIKKERT AT HANDLE HOS WATCHMEN.DK?

Alle transaktioner er krypteret og vi samarbejder med Nets A/S, CLEARHAUS A/S og Quickpay, som sikre dig den bedste sikkerhed. Derudover har vi sikret forbindelsen på Watchmen.dk med en SSL kryptering.

HVAD KOSTER LEVERINGEN?

Levering koster kr. 0,- med PostNord/GLS til pakkeshop efter eget valg. Levering med omdeling koster kr. 39.- 

KAN I LEVERE TIL HELE DANMARK?

Normalt bliver din pakke leveret inden for 1-2 hverdage, efter den er afsendt fra os.

Pakker til Færøerne og Grønland pålægges et ekstra gebyr.

HVAD HVIS JEG FORTRYDER MIT KØB?

Du har som kunde 99 dages udvidet returret. For at opnå fuld retturret, må varen ikke være beskadiget og skal være i original emballage. Mener du, at varen er blevet beskadiget under forsendelsen, skal du kontakte vores kundeservice.

GENERELT OM E-HANDEL HOS WATCHMEN.DK

HVORDAN KOMMER JEG I KONTAKT MED JER?

Kundeservice kan kontaktes på [email protected]  Vi svarer alle henvendelser indenfor 24 timer på hverdage.  

JEG HAR KØBT ET MEKANISK UR, HVORDAN KOMMER JEG I GANG?

Et mekanisk ur kan trækkes op på kronen, hvor der lagres energi i en mindre fjeder. Kronen skal trækkes op cirka seks omgange, hvorefter det automatisk trækker sig selv op, efterhånden som du går med uret.

BATTERIET I MIT UR ER LØBET TØR FOR STRØM, HVAD GØR JEG?

Er batteriet løbet tør for strøm indenfor 3 måneder efter du har modtaget uret fra Watchmen.dk, bedes du venligst kontakte kundeservice. Oftest aftales det at vi refunderer udgiften for udskiftning af batteri hos en lokal urmager for at undgå at uret skal sendes retur og frem igen. Løber batteriet tør efter de 3 måneder, kan man selv få skiftet batteriet ved en urforhandler med værksted.

EFTER DU HAR HANDLET HOS WATCHMEN.DK

HVORNÅR TRÆKKES DER PENGE FRA MIN KONTO?

Når ordren er blevet afsendt, bliver beløbet trukket.

HVORDAN TRACKER JEG MIN ORDRE?

Der bliver sendt en mail med track & trace, husk at tjekke din spam-folder.

JEG HAR IKKE MODTAGET MIN ORDRE, HVAD GØR JEG?

Du kan tracke din ordre med det track & trace nummer, som er sendt til dig på mail. Her kan du se hvor pakken befinder sig.

Hvis du ikke kan tracke din ordre, bedes du kontakte kundeservice på [email protected], eller på telefon 60 132 344.

KAN JEG RETURNERE MIN ORDRE?

Ja! Du har 99 dage fra du har modtaget ordren til at returnere.

HVAD SKER DER HVIS MIT UR GÅR I STYKKER?

Hvis dit ur er gået i stykker, bedes du kontakte [email protected] / telefon 60 132 344 (Mandag-Fredag 10:00-14:00).
Det anbefales at al kontakt omkring reklamation og retur sker via mail, da vi lettere kan håndtere skriftlige henvendelser og du som kunde kan dokumentere din henvendelse.
Læs venligst afsnittet om garanti og reklamation.

HVORDAN BENYTTER JEG MIN 2 ÅRIGE REKLAMATIONSRET?

Kontakt [email protected] hvis der er produktionsfejl på det købte.

Back to Top